Podłoga wykonana z wielowarstwowej sklejki pokrytej powłoką fenolową, maksymalne obciążenie wózka widłowego 7 100 kg (DIN EN 283)
Boczne przypodłogowe listwy osłonowe
Modułowa konstrukcja zintegrowana poprzez:
ścianę przednią wzmocnioną profilami stalowymi na wypadek uderzenia wózka widłowego oraz wzmocnioną płytą ze sklejki o grubości 20 mm
tylną belką ocynkowaną, odporną na uderzenia
ściany boczne ze sklejki o grubości 20 mm z listwą osłonową wysokości 300 mm z blachy ocynkowanej
Izolowany dach z płyt warstwowych
Aluminiowe drzwi tylne z podwójnymi ryglami
Szyny do zabezpieczenia ładunku na wysokości 1 100 mm
WYKOŃCZENIE
Metalowe elementy podwozia śrutowane w klasie jakości SA 2 1/2
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia poprzez kataforezę zanurzeniową (KTL) z konwersją nanotechnologiczną gwarantującą jednolitą 50-mikronową warstwę KTL na całej powierzchni
Wykończenie nawierzchniowe lakierem akrylowo-poliuretanowym w wybranym kolorze wg RAL suszenie w komorze z kontrolowaną temperaturą
Panele ze sklejki w kolorze białym
AKCESORIA
Oświetlenie wewnętrzne
Błotniki zgodne z obowiązującymi przepisami
Odbojniki gumowe na narożnikach tylnej belki
Tylna drabinka, kliny pod koła
Składane boczne osłony przeciwnajazdowe
Skrzynka na gaśnicę, skrzynka narzędziowa, zbiornik na wodęHamulce
Instalacja dwuobwodowa, homologacja CE
ISO złącza z wbudowanym filtrem
EBS+RSS – system zabezpieczający przed wywróceniem
NOGI PODPOROWE
2-biegowe, mechaniczne
INSTALACJA ELEKRTYCZNA
24V instalacja elektryczna w osłonie
3 gniazda przyłączeniowe ISO: 2 x 7- oraz 1 x 15-pinowe